dinsdag 2 augustus 2011

Larissa's Tips deel 2

Deze week natuurlijk weer een tip. Dit keer een: nagellaktip.
Eerst was ik nooit zo van de nagellak, maar de laatste tijd heb ik het ook gevonden.
Leuke, vrolijke kleurtjes op teen en hand nagels. Helaas mag ik voor mn werk geen nagellak op mn vingers.
Maar zodra ik vakantie heb of weekend wil ik nog wel eens een lakje tevoorschijn halen.
Mijn favoriete lak is van Catrice. Te koop bij Kruidvat voor maar €2,50.
Soms hebben ze leuke aanbiedingen, zoals laatst 2 lakjes voor €4,- Binnenkort komen er als het goed is nieuwe lakjes.
Dus ren naar een winkel waar ze Catrice verkopen en koop! Ze zijn echt heel mooi en goedkoop.

Ps. Vergeet donderdag niet te kijken naar de 2e aflevering van 'Over de streep' 21.30 op Nederland 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten