zaterdag 15 oktober 2011

Symphonica in Rosso

Gisteren was het eindelijk zover! Ik zou m'n lieve vriendinnetje Tirza weer zien en we zouden samen met nog 6 andere naar Symphonica in Rosso gaan, waar Nick&Simon de avond mochten vullen met geweldige muziek, licht en dans (niet door Nick&Simon hoor :p)
Uit het werk ben ik Tirza gaan ophalen en hebben we ons uitgebreid klaar gemaakt voor een gezellig avondje. De rode kleren die de dag ervoor aangekomen waren konden aan, nageltjes rood gelakt en we konden gaan!
De bedoeling was om eerst bij de Mac iets te eten, maar jeetje wat was het druk. Dus zijn we maar naar binnen gegaan om daar iets te zoeken wat eetbaar was. Een huge puntzak friet met een flinke klodder mayo ging er wel in, alleen was de friet best warmpjes *aaauw* *blaar*
Rond 7 uur zijn we naar binnen gegaan om ons plekje op te zoeken. Het waren niet de allerbeste plekken, maar hee...we waren erbij!!
Ze waren nog geen 2 centimeters groot maar het was geweldig! Wat een show! Stiekem toch wel heel trots op ze. Ze deden het zo goed. Het zorgde echt voor kippenvelmomenten.
Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen, kijk filmpjes terug op internet. Daar was het al gaaf, moet je nagaan dat je er dan middenin zit.
Vannacht om 1 uur lagen we in bed. Veel geslapen heb ik niet, maar chagerijnig ben ik niet. Vandaag met Tirza nog de stad in geweest, daarna moest ik helaas weer afscheid nemen. Nooit leuk, maar we zien elkaar vast snel. Thanks Tirza voor het gezellige weekend:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten