dinsdag 7 juni 2011

Dag 24 10 van je favoriete dingen

1. Series

Series zijn echt té leuk! Elke avond om 20:00 uur zit ik voor de buis, klaar voor GTST. Soms is het zo voorspelbaar wat er gaat gebeuren maar daarom is het niet minder leuk. Ik leef me ook te veel in, in de serie. Dan zit ik boos te doen en dan bedenk ik me: op tv kan alles!
Op dinsdag avond 20:30 zit ik ook klaar voor Glee. Een geweldige serie over een groep dat elk bekend en onbekend liedje zingt.


2. Slapen
Yap, ik hou van slapen! Ik kijk er soms echt naar uit om naar m’n warme bedje te gaan. Vroeger was dat wel anders, dan was ik niet naar bed te krijgen! Maar nu..oooh heerlijk! Ach, slapen is gewoon leuk!


3.Twitter&hyves
Elke dag check ik mijn twitter- en hyves pagina wel 10x ofzo. Even kijken wat er allemaal gebeurd, even te weten komen of er nog roddels, foto’s of wat anders te vinden is. 


4. Concerten/Musicals
Ik ga graag gezellig een avondje naar een concert. Lekker vals meezingen en even alles vergeten om me heen. Ik heb al veel concerten en musicals bezocht en ook nu heb ik er weer een aantal op m’n lijstje staan zoals Nick&Simon, Bruno Mars, Zorro, Marco Borsato & Guus Meeuwis. Ik heb er zin in!




5. Winkelen
Lekker een dagje shoppen is nooit verkeerd. Winkel in, winkel uit! Shirtje aan, broek weer uit. En dan het liefst met heel veel tassen aan m’n armen weer terug naar huis keren. Helaas dat m’n pinpas dan zo leeg is.


6. Chips
Ik hou van chips, vooral naturel! En dan het liefst zo zout mogelijk, *jaa ik weet het heeeel slecht, maar zo lekker*
En nee, geen dipsaus erbij. Gewoon lekker gewoon.

7. Films
Filmpje aan, een grote bak chips op m’n schoot en een groot glas drinken op een tafeltje dichtbij. Ik zeg: Ideaal!

8. Zumba
Yaaaay, het is weer begonnen. Na maanden geen zumba zijn de heupjes sinds een aantal weken weer wakker geschud. Lekker een uurtje hopsen,springen en zweten.

9. Muziek luisteren
Cd’tje erin en luisteren maar. Genieten en vooral meezingen…als er niemand in de buurt isJ

10. Bloggen
Alles wat er in mijn hoofd omgaat op digitaal papier zetten. Daar kan ik tenminste alles zeggen wat ik denk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten