vrijdag 17 juni 2011

Toettoeeeeet..

Woensdag 15 juni 2011. De dag waarop ik m'n rij examen had.
Ik heb de nacht ervoor heel weinig geslapen, nee ik was niet zenuwachtig hoor *fluit*.
Om 8 uur gingen we richting het CBR in Schelluinen, want om kwart voor 9 had ik nog een uurtje rijles.
Maar om 10 voor 10 was het echt zover. Ik ontmoette de examinator en ging richting m'n golfje.
Daar ging ik.. Het ging echt super. Behalve tijdens die ene parkeeropdracht, de bosjes kwamen heel dichtbij.
Maar ondanks dat heb ik het goed opgepakt en ging het weer goed.
De tijd vloog, dus ik was ook zo weer terug bij het CBR.
Ik zat nog niet eens op een stoel en hij vertelde dat ik geslaagd was. Huh?..had u het tegen mij?
M'n rij instructeur stak z'n had al uit om me te feliciteren.
Het drong nog niet echt tot me door. Dat zal vanavond pas gebeuren als ik de sleutels van m'n eigen auto in handen heb:)
Jaa, je leest het goed. Ik heb al een auto gekocht, die vanavond echt van mij is.
Dus vanavond ga ik mn eerste ritje maken in mn eigen peugeot.

Foto's volgen nog!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!! En heel veel plezier met je nieuwe auto natuurlijk :) X

    BeantwoordenVerwijderen