donderdag 9 juni 2011

Dag 25 Iets wat ik zou willen doen als iets/iemand me niet tegen zou houden.

Reizen! Dan zou ik vandaag nog m’n koffer inpakken en richting Schiphol vertrekken. Helaas gaat dat niet zo snel en makkelijk. Ik zou zo graag meer van de wereld willen zien, maar op de een of andere manier zou ik dat niet echt durven. Met wie zou ik moeten, want alleen lijkt me helemaal niks. Waarom kost het zoveel geld? Waarom lijkt vliegen me zo eng? Waarom….en ga zo maar door.
De laatste tijd ben ik er wel meer mee bezig. Welke landen en eilanden zou ik graag nog willen zien? Er staan er zoveel op mijn lijstje waaronder: Griekenland, Amerika, Brazilië, Dominicaanse Republiek, Hawaï, Italië en nog veeeeel meer.
Dit is wel iets wat ik zeker nog mee ga maken in mijn leven, dat moet gewoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten