maandag 2 mei 2011

Dag 13 Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt

Ik heb zoveel herinneringen die me nu weer aan het lachen kunnen maken. Herinneringen die ik voor altijd met me mee zal dragen. Die me overal weer zullen opvrolijken.
Maar de herinnering die me nog steeds aan het lachen maakt is het weekendje naar Disney. 18 februari 2011 was het zover, na 8,5 jaar wachten gingen we eindelijk naar Disney! En het was echt geweldig. Ik heb zo genoten. Het was een weekend vol gezelligheid,lol, en we konden alles gewoon even vergeten. Met het gezinnetje even weg van thuis en lekker genieten in Disneyland waar alles tot leven komt. Als ik de foto’s nu bekijk denk ik terug aan een geweldig weekend vol lol! Er verschijnt dan weer een lach op m’n gezicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten