donderdag 12 mei 2011

Dag 16 Wat wil je bereiken in de in de aankomende 5 jaar.

Ik begin bij het halen van m’n rijbewijs. Ik hoop dat ik dat binnen nu en een paar weken wel op zak heb. 6 april had ik m’n tussentijdse toets. Helaas niet gehaald maar binnenkort mag ik op voor m´n rijbewijs. Jaa ik weet de datum al, maar liever zeg ik het niet tegen al te veel mensen. Dan word ik alleen maar zenuwachtiger van.  Ook hoop ik dat ik dan een mooie auto voor de deur heb staan, liefst een Golf maar ja daar zegt mijn bankrekening iets anders over. Ach..als ie maar mooi is en me brengt waar ik heen wil.
Over 5 jaar ben ik 23. Ik hoop dat ik dan al een mooie reis heb gemaakt. Ik zou zo graag op reis willen naar allerlei steden en landen. Alleen op dit moment durf ik dat nog niet zo. Wie moet ik meenemen, want nee ik moet er nu niet aan denken om alleen te gaan. Dus hopelijk kan ik dan al een aantal steden op m’n lijstje zetten.
Ik hoop dan ook dat ik nog steeds met zoveel plezier naar m’n werk ga als nu. In hopelijk dezelfde tandartsenpraktijk en met dezelfde collega’s.
Eigenlijk hoop ik dat ik dan verder op m’n ladder ben geklommen. Dat ik nog meer bereikt heb dan nu en dat ik daar van geniet. Dat ik een stapje dichterbij de echte ik ben gekomen.
Ik wil mezelf worden&blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten