donderdag 7 juli 2011

05*07*2011 Bruno Mars

05/07/2011 was het zover. Bruno Mars in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Laat ik het maar niet over de tijd ervoor hebben, of naja in het kort dan. Werk!
Daardoor kon ik helaas niet met m'n lieve vriendinnetje heen, omdat zij met iemand mee kon rijden die op tijd wilde gaan, logisch! En zij hoorde daar vooraan te staan.
Om 5 uur konden mijn collega en ik dan eindelijk in de auto stappen richting Amsterdam..en ja ik reed!
En geloof het of niet, maar er stond gewoon nul komma nul file!! Yaaaaay:)
Dus om ongeveer kwart voor 7 kwamen we aan (dat kwam omdat we verkeerd gereden waren *kuch*)
Eerst zijn we op zoek gegaan naar een wc, en we wisten ook gelijk dat we in Amsterdam waren, haha.
Toen zijn we maar in de meters lange rij gaan staan, maar ondanks dat ging het toch best snel.
En wat ik niet had verwacht konden we nog best ver naar voren lopen. Dus we hadden nog best een goed plekje. Al had ik natuurlijk liever vooraan gestaan..
Om 8 uur begon het voorprogramma. Ik weet niet eens meer wie het was, zo leuk was het. Ik hoopte eigenlijk dat Bruno Mars heel snel zou komen. En dat werd een uur later.
Maar dat heb ik geweten, wat een stem! Waaauw!
Het was zo'n leuke show, zo gelachen! Ik ben bij deze een huge fan van Bruno geworden.
Ik weet gewoon niet hoe ik het moet beschrijven hoe leuk, fantastisch, gaaf, AMAZING was!
Ik zou zeggen kijk even op youtube en zoek naar filmpjes van afgelopen dinsdag, zeker de moeite waard!

1 opmerking: