zaterdag 2 juli 2011

1 jaar

Gister was het dan zover. 1 juli 2010 de dag dat ik officieel tandartsassistente was hier in het dorp.
En gister was het gewoon al weer een jaar geleden. Wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel.
In dat jaar heb ik ontzettend veel geleerd, gedaan, gezien en beleefd. Patiƫnten leren kennen, maar ook mijn collega's.
En ik moet eerlijk zeggen, ik heb maar heel weinig dagen gehad dat ik met een ik-heb-geen-zin-om-te-werken gevoel uit bed ben gekomen. En dat zegt al veel vind ik.
Ik heb het heel erg naar m'n zin.
Ik merk alleen aan mezelf dat ik nog niet helemaal kan zijn zoals ik wil zijn. Soms maak ik me zo druk om iets, dat niet eens nodig is. Maar goed, dat komt ook wel weer.
Ik hoop dat ik nog heel lang in de praktijk mag werken, want ik heb het zo naar mn zin. En ik weet zeker dat het dan nog beter gaat. Ik bedoel: elke dag leer je weer, ook de mensen die er al jaren werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten