donderdag 21 juli 2011

H&M

Gisteren was het weer zover. Het nieuwe boek van H&M lag op mij te wachten.
Ik heb het boek gelijk van voor naar achter en weer terug bekeken.
En wat stonden er weer leuke dingen in. Dat was ook wel te zien aan mn bestellijstje *ahum*
Ik heb wel 17 dingen besteld, en daar zaten ook wel 3 hele dingen voor m'n moeder bij, haha!
Ik heb net even op de site gekeken en daar stond dat m'n eerste pakketje al onderweg is *yaaay*.
Dus die kan ik hopelijk morgen in m'n handen houden en ben ik dus heel de middag bezig met passen.
Maar wat ik beter niet had kunnen doen is opnieuw naar de site van H&M gaan. Want ik kwam gewoon nog zoveel meer leuks tegen.

Maar goed, hopelijk kan ik morgen een nieuwe blog maken met m'n nieuwe aanwinsten. Foto's volgen dus nog:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten