dinsdag 26 juli 2011

Larissa's Tips

Een nieuw onderdeel van m'n blog: Larissa's Tips!
Elke week een tip, maakt niet uit waar het over gaat. Het kan een tv-tip , film-tip, kleding-tip of wat dan ook voor tip worden.
Deze week begin ik met 2 tips.

Tip 1: Film-tip

Afgelopen zondag. Vies, regenachtig weer. Wat doe je dan? Juist..een film kijken.
Ik heb 'My Sister's Keeper gekeken. Waauw, wat is dat een mooie film. Wel een film waarbij je tissues moet gebruiken. Die film moet je gewoon gezien hebben.

Tip 2: Tv tip

Gisteren zag ik een voorstukje op tv van 'Over de streep'. Een programma waarin leerlingen van een school met elkaar aan een Challenge Day meedoen. De vraag die dan centraal staat is: "Wat weten we nu eigenlijk echt van elkaar?"
In 2010 is er ooit al eens zo'n aflevering op tv geweest. Heel mooi, het zou verplicht moeten worden om overal z'n dag te organiseren!
Aanstaande donderdag 28 juli om 21.30 uur op Nederland 1.



Volgende week weer een nieuwe tip!

1 opmerking:

  1. Ik heb 'My Sister's Keeper' dus nog steeds niet gezien, it's a shame! Maar hij staat zeker op het lijstje van films die ik nog wil zien.

    Dat programma lijkt mij ook erg mooi, goed dat je me eraan herinnert!

    Super leuk idee dit :)

    BeantwoordenVerwijderen