dinsdag 19 april 2011

30 day's challenge

Ik heb de berichtjes al even klaar, maar wist niet zo goed wat ik er mee moest.
Voor mezelf houden of toch laten lezen?!
Maar nu ik een blog heb moet ik er aan geloven, mijn 30 blogjes worden vanaf nu gepost.

Ze gaan over de volgende onderwerpen:
Dag 01: My Guilty pleasure
Dag 02: Iets dat jou inspireert
Dag 03: 5 liedjes die je zou meenemen naar een onbewoond eiland
Dag 04: Wie mis je
Dag 05: Een bedank brief voor iemand die je leven heeft veranderd
Dag 06: Een lief berichtje voor iemand speciaal
Dag 07: Favoriete cover van een liedje
Dag 08: My celebirty crush
Dag 09: 5 dingen die je zou willen veranderen
Dag 10: Een droom die je deze week had
Dag 11: Een favoriete foto van jezelf
Dag 12: Je jeugd idolen en idolen van nu
Dag 13: Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt
Dag 14: Een brief aan iemand die je heeft teleur gesteld
Dag 15: Een moment dat je leven heeft veranderd
Dag 16: Wat wil je bereiken in de aankomende 5 jaar
Dag 17: Hoe wil jij herinnerd worden
Dag 18: Een foto dat je iets laat voelen
Dag 19: Een stuk uit een boek wat je heeft geraakt
Dag 20: Wat heeft heel veel indruk op je gemaakt?
Dag 21: Waar ben je het meeste trots op.
Dag 22: Iemand waarvoor je, je leven in een oogwenk zou geven
Dag 23: Vind je een eerste indruk waar
Dag 24: 10 van je favoriete dingen
Dag 25: Iets wat ik zou willen doen als iets/iemand me niet tegen zou houden
Dag 26: Een moment
Dag 27: Je definitie van het leven
Dag 28: Een moment waarop je compleet gelukkig was, beschrijf het moment
Dag 29: Waar leef jij voor?
Dag 30: Hoe ben je gegroeid de afgelopen weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten