dinsdag 26 april 2011

Dag 7 Favoriete cover van een liedje.

Ok, bij deze kan ik dus echt niet kiezen dus doe ik dat ook niet.
Iedereen kent vast Glee, de nieuwe serie uit Amerika die  vanaf september 2010 ook te zien is in Nederland.
Eerst dacht ik: wat is dit nou weer voor serie. Maar al gauw werd ik ook een Gleek zoals ze dat noemen.
In elke aflevering zingen ze nummers van andere. En echt elk nummer is zo mooi gezongen. Sommige liedjes zijn mooier gezongen door Glee dan de echte zanger van het nummer. Dat vind ik dan.
Er ligt zoveel gevoel in het nummer als het gezongen wordt. Ze weten er altijd weer een supermooi nummer van te maken. De nummers die gezongen worden zijn van Queen tot aan Bruno Mars tot aan Britney Spears.
Ik kan dus ook niet zeggen welk nummer ik het mooiste of het leukste vind. River Deep ,Mountain High is gewoon lekker vrolijk, Just The Way You Are is mooi gezongen enSomebody To Love blijft zelfs mooi na 100x luisteren. Dus eigenlijk alles wat Glee zingt, moet je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten