woensdag 27 april 2011

Dag 8 My celebrity crush

Mag ik er echt maar 1 kiezen? Want ik kan namelijk niet kiezen.
Weet je wat, ik laat ze allebei even zien.

Als eerste: Art Rooijakkers, 34 jaar en superknap!
Tja, de meeste knappe kerels zijn ouder dan ik ben.
Voor degene die niet weten wie Art is:
Deed mee aan Wie is de mol 2011 en Larissa dacht dat hij de mol was…Fout! Maar hij heeft wel veel geld gewonnen…duuuus!
& zeg nou zelf:
Ik heb gelijk he?!  Hij is gewoon stoer, knap en heeft leuke sproetjes(A) I liiiike!

En de tweede: Cory Monteith, 28 jaar en ook superknap!
Hij speelt onder andere in de bekende serie Glee. Daar speelt hij de rol van Finn Hudson, quarterback van het football team en lid van Glee-club.
Daarom zit ik elke dinsdagavond, 20.30 uur voor de buis.

He is cute! Yay!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten