dinsdag 19 april 2011

Dag 1 My guilty pleasure

My guilty pleasure..jaa die heb ik ook ja. Denk dat ik er wel meer als 1 heb maar laat ik het maar bij 1 houden in deze blog.
Op internet, in de stad, in het dorp overal kun je winkelen. En laat ik dat nou net leuk vinden. Internet afstruinen naar leuke jurkjes, schoenen, broeken en shirtjes. En dan proberen m’n pinpas niet er bij te halen en hem heel veel pijn te doen. Lukt aardig, maar niet altijd. En soms dan is het besteld en dan hang ik het boven in de kast (zonder prijskaartje, dat dan weer wel) en het kan dan zelfs voorkomen dat het het jaar erop nog op dezelfde plaats in de kast hangt, ongedragen. Zonde..vooral van mijn geld. Je zou zeggen dat als je het één keer hebt gedaan het niet meer voorkomt…nou bij mij wel! Altijd als ik iets leuk vind, moet ik het soms hebben. En dan achteraf denk ik, waarom heb ik dit gekocht?
Maar ik moet heel eerlijk zeggen, de laatste tijd denk ik wel na bij wat ik koop. Trek ik het aan,vind ik het echt leuk, zo ja..dan gaat de pinpas door het apparaat en anders niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten