donderdag 21 april 2011

Dag 3 5 liedjes die je zou meenemen naar een onbewoond eiland.


Wat een flauw onderwerp. Ik hou van muziek dus ik kan niet kiezen. Maar ik zal het proberen.

Bruno Mars – Grenade
Dit nummer vind ik echt zo goed van Bruno. Natuurlijk zijn al zijn nummers goed, maar deze is op dit moment  favoriet.

Adele – Someone like you
Als ik dan even mn dag niet heb op het eiland, zet ik dit nummer op en jank ik lekker hard. Niemand die me hoort en toch luister ik dan naar een geweldig mooi nummer!’

Marco Borsato&Lange Frans – Vrij
En als ik dan m’n dag wel heb op het eiland zet ik dit nummer op en bouw ik een feestje voor mezelf. Van dit nummer word ik zo blij.

Jennifer Lopez ft. Pittbul – On the Floor
Dit is nou echt zo’n nummer dat als het op de radio is, je hem op volume 50 moet zetten en moet bewegen. Ook leuk dat de Lambada er doorheen zit.

Nick & Simon – Wijzer dan je was
Mijn favoriete nummer van de heren. Het liefst zou ik alle cd’s van ze meenemen, maar helaas dat mag niet. Dus dan neem ik deze maar mee. De tekst is zo mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten