maandag 25 april 2011

Dag 6 Een lief berichtje voor iemand speciaal

Dit vind ik eigenlijk een moeilijke blog. Want hoe zeg je zoiets, dat iemand zo speciaal voor je is.
Mijn ouders zijn heel speciaal voor me, maar hoe vertel ik dat op een mooie manier?
Ik ben ze ontzettend dankbaar voor alles, ik laat het misschien niet altijd zien maar ik meen het echt!
Ze hebben het beste met me voor en willen dat ik gelukkig ben en word. En dat hadden ze zelfs op momenten dat ik niet uit te staan was.
Achteraf gezien hebben mijn ouders nu al veel met me meegemaakt, nu heb ik soms wel eens spijt dat ik het zo moeilijk voor ze heb gemaakt. Ze steunde me waar ze konden, elke dag weer, elke minuut, elke seconde.
& daar wil ik ze voor bedanken! Dat ze er altijd voor me zijn, me gesteund hebben, me advies hebben gegeven waar ik ontzettend veel aan heb gehad!
Paps&mams bedankt voor alles!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten